This WordPress.com site is the bee's knees

BildJapp nu hittar ni mig på Facebook också . Sök på Lev idag inte imorgon så hittar ni sidan och självklart vore det ju helt underbart om ni går in och gillar. Välkomna dit också!!

Här kommer jag fortsätta att prata om viktiga ämnen men där kommer jag även att lägga upp events och inbjudningar till föredrag och föreläsningar. 

Om ni är en grupp, privat eller företag, hör av er till mig så anpassar jag mig till det som är angeläget för just er. 

Har sammarbete med Monica Balkefors som är utbildad Socionom och Dipl. Livscoach och har barn med funktionshinder vilket gör att vi även kan prata om bemötande av anhöriga och våra boenden/kunder. Det ger en bredare insikt till oss alla. 

Pris sker enligt överenskommelse! Be om offert!

//Petra
Undersköterska
Hälsoinspiratör
Dipl. Livscoach
Föreläsare

 

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 248 other followers

