This WordPress.com site is the bee's knees

Kvällspass…

Sitter på jobbet nu och känner mig rätt trött. Det får jag göra vid den här tiden och jag har lite kvar att göra men behövde en liten paus så då tänkte jag skriva lite här. Ibland har man ju en massa känslor i kroppen som måste ut och då kom jag att tänka på den här:

Bild

 

Tja det stämmer ju för om man inte kan förmå sig till någon av dessa tre saker så måste livet vara väldigt tråkigt. Det gäller att rannsaka sig själv och vilka val man gör. Att välja sitt sätt att vara i sin omgivning och mot sina vänner, arbetskollegor och familj, borde varje människa tänka på. Alltså hur man agerar i olika situationer. Eller har jag totalt fel??

Hur kan du göra för att förbättra din syn på din omgivning utan att frångå dina principer??

/Petra

Leave a Reply

